Her finder du klubbens baner

Klubben råder over 3 baner hvoraf 2 er placeret ved klubhuset på Bolbroholtvej, samt en på Vejlevej, tæt ved byen. Du finder adresser og kort til den enkelte bane som vist herunder.

På Bolbroholtvej 11, 7130 Juelsminde finder du 2 baner.

Ved banerne er der et lille klubhus med køkken og service, kaffemaskine og køleskab med muligheden for køb af drikkevarer. Det er muligt at indtage medbragt mad /drikkevarer ved borde og bænke såvel indendørs som på terrasse.

Toiletter og bad forefindes i det større klubhus, hvor også Juelsminde Golfklub er. Her er der cafeteria. Der er gode parkeringsmuligheder ved klubhuset eller på den større P-plads fælles for tennis- og golfklubben. Der er endvidere slagmur og lysanlæg.

Du finder alle praktiske informationer her nederst på siden.

Ved banen på Vejlevej ved Hotel Juelsminde Strand er der læskur med bord og bænke. Gode parkeringsmuligheder.

Du finder alle praktiske informationer her nedenunder. Læs om: banevedligeholdelse, hjælp ved småskader, brug af klubhusene, ordensregler og nøgler.

BANEVEDLIGEHOLDELSE:

Vedligeholdelse af banerne foretages af spillerne efter følgende regler:

– LAVES DER HULLER I BANEN UNDER SPILLET, SKAL DISSE DÆKKES MED DET SAMME OG STAMPES GODT TIL.
– BANERNE MÅ KUN BETRÆDES MED TENNISSKO UDEN KRAFTIGE MØNSTRE.
– VED TØRRE & STØVEDE BANER SKAL VANDING FORETAGES – kan ske før og/eller efter spillet.
– EFTER BRUG FEJES BANERNE IFØLGE VEJLEDENDE SKILTNING – se opslagstavlen.

SKADER/FØRSTEHJÆLP:

Fiber – forstuvning eller lign, mens du spiller – så HUSK:
Der er ispose i fryseren i Anneksen – det er vigtigt hurtigt at få begrænset blødning i væv og muskler (husk at vikle posen ind i et viskestykke) – der er førstehjælpskasse med plastre m.m. i det store klubhus.

BRUG AF KLUBHUSET:

KLUBHUSET BOLBROHOLTVEJ 11:

Du kan frit benytte alle faciliteter efter de anviste regler (bad, toilet, automater, cafeteria, lokaler m.v.) – Besked til tennisklubben og bestyrelsen kan lægges i GreenFee postkassen i forhallen.

Det lille klubhus (Annekset) ved Bolbroholtvej:

Kan ligeledes benyttes frit på samme vilkår som klubhuset.

LÆSKUR BANEN VEJLEVEJ:

Du skal have særlig nøgle for at kunne benytte banen ved Vejlevej.
Øl & vand kan købes i automaten på Bolbroholtvej og i Annekset.

Oprydning i klubhus, anneks og læskur v. banen Vejlevej:

– Det påhviler alle at rydde op efter sig.
I Klubhuset og Anneks: Vask brugt service af efter dig selv.
Tomme flasker anbringes i container udenfor – Tør skoene af på måtterne udenfor inden du går ind i klubhuset.